Web Sayfası

Web siteniz, mevcut pazarlama yöntemlerinize katkı sağlayacak en büyük öğelerden biridir. Günümüzde çoğu işletme web sitesini reklam aracı olarak görse de, bu düşünceye tam anlamıyla katılmak mümkün değildir.Web siteniz, kurumsal yapınızı tam anlamıyla yansıttığı sürece mevcut faaliyetlerinizi kurumsal ve vizyon anlamında tamamlar.

Web sitenize yaptığınız yatırımı bir reklam çalışması ve harcaması değil de, başlı başına bir yatırım olarak görülmelidir. Mevcut ve potansiyel müşterilerinizin 7/24 size ulaşmasını sağlar, diğer reklam araçlarına nazaran firmanıza ulaşımı kolaylaştırır.Günümüzde birçok araştırmanın internet üzerinden yapıldığını göz önüne getirirsek, bu düşüncenin doğruluk payı çok yüksektir.

Potansiyel müşterileriniz hizmetlerinizden, ürünlerinize, firma profilinizden, kalite politikanızdan ve kuruluşunuzdan bugüne gelen tüm güncel çalışmalarınızdan faydalanabilirler.Çalışmalarınız ve faaliyetleriniz ile ilgili daha detaylı bilgi almak isteyenlerin web siteniz üzerinden sadece bir mail göndermeleri yeterli olacaktır.Günümüzde çoğu insan telefon ile irtibat kurmaktansa mail ile kontak kurmayı tercih ederler.Bu durumda size en büyük hizmeti web sayfanız sağlamış olacaktır.

İyi bir web sitesi nasıl olmalıdır?

Her tarayıcı da doğru görüntülenmeli
Web siteniz kurumsal kimliğinizi yansıtabilmeli
Web siteniz hızlı açılabilmeli
İçerikler Kolay okunabilmeli
Orjinal bir içeriğe sahip olmalı ve güvenilir görünmeli
Siteniz tutarlı görünmelidir
Web siteniz interaktif olmalıdır
Dil tercihi doğru belirtilmelidir
Hedef kitlesine yönelik hazırlanmalıdır
Arama motorları acısından gerekli SEO düzenlemeleri yapılmış olmalıdır

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurumsal Kimlik

Arama Motoru Optimizasyonu